Szanowni Państwo, po raz kolejny zachęcamy do zrobienia chwili pauzy, zatrzymania się i skierowania uwagi na kształtowaniu zaufania do siebie podczas radzenia sobie z trudnościami.

Do treningu zapraszamy wspólnie z mgr Dorotą Wojtczak.?‍♀️

Praktyka uważnego bycia z trudnościami

Zazwyczaj nie chcemy czuć tego, co niewygodne i trudne. Unikamy dyskomfortu i bólu. Także tego wewnętrznego. Czasami nasze uporczywe myśli czy niektóre emocje są taką przeszkodą. Bywa, że je ignorujemy, bywa że się nimi zalewamy. Zarówno bagatelizowanie, jak i uwikłanie na dłuższą metę nam nie służy. Niepokój, żal, irytacja, poczucie winy, rozczarowanie… często przekształcają się w napięcia i ból w ciele.
Wiele chorób i dolegliwości nie pojawia się nagle, a jest wyhodowane przez:

– nasz opór lub tłumienie uczuć

– wstrzymywanie oddechu

– utrzymywanie napięcia w ciele.

To efekt kumulowanego stresu i braku przepływu energii w organizmie. NIEROZŁADOWANE EMOCJE TO PRZYCZYNA WIELU CHORÓB.

Praktyka uważnego zwracania się ku trudnościom należąca do nurtu mindfulness, z którego wywodzi się program kursu MBCT, pozwala zatroszczyć się o zablokowane emocje. Rozluźnić wewnętrzne supły, przynieść ukojenie i zgodę ze sobą. Zapraszam do świata uważnej akceptacji. Wystarczy włączyć nagranie, podążyć za instrukcją i pozwolić sobie zatrzymać się w doświadczeniu bieżącej chwili ?

Dorota Wojtczak

trener uważności mindfulness: redukcja stresu MBSR i zapobieganie nawrotom depresji MBCT

Zapraszamy na kurs MBCT – więcej na stronie www.araszkiewicz.com.pl oraz www.myway-eu.pl/oferta/mindfulness 8 tyg. kurs MBCT

Powrót do aktualności